Life | Inspirerend; de Duggars

Bron (de bron is niet zo leuk, maar de beste foto die ik vond via google)
Ken je ze, de Duggars? Wie geregeld TLC kijkt wel. Toen ik de eerste aflevering zag twijfelde ik nog of ik het leuk of stom vond. Maar tijdens de tweede aflevering die ik zag wist ik het; ik vind het een leuk gezin! 

Het gezin van de Duggars bestaat uit Michelle, Jim Bob en hun 19 kinderen die allemaal een naam hebben die begint met J. Dat is trouwens iets dat oudste zoon John en zijn vrouw Anna wel bevielen, zij hebben inmiddels 3 kinderen met M-namen. 

De kracht van deze familie, die mij inspireert, is dat elk lid ontzettend vriendelijk is. Ze zijn aardig tegen elkaar, ze helpen elkaar, ze zijn attent en je hoort nog nooit boos geschreeuw in een aflevering. Dat is bij een andere familie wel anders. In de familie Gosselin zijn het zowel de kinderen als moeder die heel wat gefrustreerd gedrag en geschreeuw tonen.

Twee feitjes:
- De Duggars zijn nog steeds gelukkig getrouwd.
- De Gosselins zijn een paar jaar geleden gescheiden en maken een hoop gezeik door.

Ikzelf kan soms best temperamentvol zijn. Dus vind ik het intrigerend om te zien hoe Michelle met haar gezin om gaat. Haar stemgebruik, haar hele houding.. En het werkt, want alle kinderen zijn geweldig opgevoed en helpen waar ze kunnen, zo onbaatzuchtig. Ze stralen één en al positiviteit uit! Heerlijk om te zien! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes