F&F | Running en challenges

Na een heerlijke vakantie in Turkije, waar overigens niets van rellen of iets dergelijks te merken was, ben ik weer terug aan het komen in mijn normale ritme.

Mijn conditie vond de vakantie trouwens minder leuk. Ook al zaten we achteraan op het resort en moesten we heel veel trappen lopen, mijn conditie voelde zich genegeerd en is huilend in een hoekje gekropen. Langzaamaan krijg ik hem daar weer uit gelokt. Maar het zal me moeite kosten :-P.

Maar ik.... Ik vond het heerlijk, goed eten, leuke uitjes naar het binnenland, gegeten bij locals, gewinkeld, boeken gelezen en natuurlijk urenlang aan het zwemband/de zee gelegen. Lekker luieren en niets hoeven of moeten.

Eenmaal terug las ik over de Fit For Summer Challenge van Annemerel.com en besloot ik maar mee te doen. Ook was ik een paar dagen voor de vakantie begonnen aan de 30 Days Squat Challenge. Ja, nice try, een paar dagen voor m'n vakantie.

Dus vandaag ben ik weer begonnen met sportief doen. Eergisteren heb ik mijn eerste rondje gerend sinds de vakantie. Vandaag heb ik gerend, 50 squats, 50 girly pushups gedaan en geplankt.

Uhm ja, wel sportief en volgens de Squat Challenge, maar niet volgens Fit For Summer! Een kwartier buikspieren óf beenspieren. Maar hé, 40 minuten hardlopen is wel een benentraining hoor!

Morgen dus buikspieren. Dan moet ik maar eens gauw bedenken wat ik dan ga doen!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes