Home | Shoppen voor een nieuw appartementje & kortingscode

Al jaren woon ik in een studentenhuis, maar aan die periode komt nu echt een eind. Afgelopen vrijdag kregen mijn vriend en ik de sleutel van ons appartementje! 

Omdat hij ook op kamers woonde, hebben we wel twee bedden, twee boekenkasten enzo, maar heel veel spullen hebben we nog niet. En sommige spullen zijn gewoon aan vervanging toe. (Heb je de foto van mijn huidige dekbedovertrek gezien op Instagram? Echt heel erg aan vervanging toe, haha)

Ik heb een website ontdekt met ontzettend mooie spullen waar ik helemaal bij weg droom. 

Nu zegt mijn blogheader 'healthy lifestyle on a budget', en bij het 'budget' gedeelte wringt de schoen wel een beetje. Maar deze items zijn té mooi om niet te delen. Ze staan alvast op mijn verlanglijstje. 

Dekbedovertrek HS Babette
Om meteen maar te beginnen met een nieuw dekbedovertrek. Voortaan wil ik crispy wit beddengoed. Dat vind ik zo mooi strak en netjes. En die knopen maken het net iets specialer. Veel volwassener dan het roze bloemetjes beddengoed dat ik nu heb. 
Lamp Campaign tripod
Is hij niet moooi? Ik vind hem zo speciaal! Dit heb ik echt nog nooit bij iemand zien staan. Zeker een eyecatcher. Deze gaat sowieso op mijn verlanglijstje!
Hamamdoek
Vorig jaar was ik met mijn vriend op vakantie in Turkije. En daar hebben we natuurlijk ook de hamam bezocht. Echt zó'n fijne ervaring. Lekker in de sauna, het bubbelbad, een stoomcabine en dan ook nog eens van top tot teen gescrubd en gewassen worden. Als ik dat elke dag kon doen.... Onderdeel van de ervaring was de hamamdoek. Op vakantie was hij van een dunne stof, een soort katoen denk ik? Dat kon je heel fijn om je heen slaan en je steeds mee afdrogen, want door de vrij dunne stof droogt hij supersnel op. Zowel het gevoel van de Turkse hamam, als het feit dat hij snel droogt, zijn voor mij redenen om ook zulke fijne doeken in huis te halen. 
En dan de kleur van deze doek. Het is een beetje kinderachtig, maar paars is toch wel mijn lievelingskleur. En mijn inrichting wil ik baseren op de kleur grijs. En dit is een perfecte mix tussen paars en grijs.. Echt mooi!
Champagneglas Kristal
We hebben al twee flessen bubbels staan, maar we hebben geen glazen om het uit te drinken, haha. Als ik dan toch nieuwe moet aanschaffen, dan vind ik deze hoekige wel erg mooi, ik vind hem heel modern en mooi slank. Helaas hebben we wel al wijnglazen, want deze bijpassende wijnglazen zouden ook niet misstaan op onze eettafel. 

En dan hebben ze ook nog leuke sjaals en tassen. Zulke websites zijn niet goed voor mijn portemonnee! Wordt ik veel te hebberig van. 

Maar gelukkig heb ik contact met ze gehad en heb ik een fijne kortingscode kunnen regelen. 

Met deze kortingscode:
tH6Cb2S7Gt

Krijg je tot en met 15 september 10% korting op hun website www.marington.nl.

Of kijk eens op hun Facebook, waar ze laatst nog een win actie hadden.

Dit artikel is tot stand gekomen dankzij een samenwerking met www.marington.nl.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes