Life | Septemberrrrrrrrrr

De R zit weer in de maand! 
Bron

Dat betekent;
... dat het einde van de zomer niet meer ver weg is. 
... dat het dus bijna herrrrrrfst wordt!
... dat ik eindelijk een appartementje heb met mijn vriend (al kregen we vrijdag de sleutel al)
... dat het nieuwe schooljaar begonnen is
... en er weer hard gewerkt moet worden
... dat het steeds vroeger donker wordt
... dat het steeds frisser wordt
... dat de bladeren gaan verkleuren
... dat we weer in laagjes kunnen kleden
... dat er weer prachtige mistige ochtenden komen
... dat het weer tijd wordt voor boswandelingen
... met het snoepen van bramen, direct van de struik
... en pauzes met warme chocomel met slagroom
Bron
Ik houd van de herfst! Het is mijn favoriete seizoen. En in het bijzonder herfst 2013, omdat ik ga samenwonen, verhuis naar een nieuwe stad, een studie afsluit en hopelijk snel een bijbaan heb. Allemaal nieuwe dingen, om aan te wennen en om van te genieten. Ik keek er al het hele jaar naar uit en heb er echt zin in! 

Wat vinden jullie van de herfst? Yes of boeh?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes