52 Weeks Of CrockPot | Week 1

In week 1 kwamen vrienden eten, een stel jongens. We wilden iets lekkers en makkelijks op tafel zetten en ik wilde natuurlijk graag mijn nieuwe CrockPot gebruiken en showen. 

We maakten -heel stoer en mannelijk ;)- spareribs! En makkelijk was het! 
Recept: 

Koop rauwe spareribs van de vleesafdeling. Peper en zout erop. Even aanbakken in de pan. In de slowcooker leggen. Twee flesjes barbecuesaus eroverheen. CrockPot aan. Klaar. 

Daarbij aten we frietjes en worteltjes uit de oven (aardappels in frietjes snijden, worteltjes in de lengte doorsnijden, olie peper en zout erover en in de oven).

Ik heb een hoop foto's van de avond, maar niet van het eten. Met 5 jongens aan tafel was het snel op. 

Wel kan ik vertellen dat het heerlijk malse spareribs waren! Bij het scheppen uit de slowcooker vielen er al botjes uit het vlees. Hmmm.... Dat beloofde al veel goeds! 

Toch zie ik dit als opstapje. De volgende keer ga ik natuurlijk zelf saus maken! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes