Running | Tussendoorloopjes

Ik zit niet stil. Allesbehalve. Maar rennen doe ik niet zo heel veel. Af en toe doe ik korte loopjes zoals afgelopen vrijdag. Zie de afbeeldingen voor de stats. 

Voorheen ging ik veel naar school en liep ik stage. Op school zitten in een klaslokaal, op stage zitten achter een computer. Ik was blij dat ik in vrije uurtjes even lekker een rondje kon gaan rennen! 

Tegenwoordig zit het anders. Ik doe ook nog een onderwijsgerelateerde opleiding waarvoor ik nu twee dagen per week voor de klas sta (stage dus). En ik heb een bijbaantje in de horeca waarvoor ik ook alleen maar sta en loop. Als ik thuis kom, ben ik blij dat ik kan zitten! Er zijn avonden dat ik na 10 uur staan en lopen in de horeca thuis kom en mijn benen in bed hartstikke dood aanvoelen. Holy guacamole, ik moet er niet aan denken om dan hard te lopen, of de ochtend er na. 

Mijn bewegingspatroon is dus behoorlijk veranderd. En mijn eetpatroon is ook veranderd! Niet echt ten goede trouwens, met al het vettige voedsel dat op mijn werk verkrijgbaar is - gratis en heel beschikbaar. Maar daarover een update in een andere blogpost, ik dwaal te veel af. 




Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes