Stijl | Autumn-want-haves


Wat shoppen betreft had ik het echt wel beter toen ik nog bij mijn ouders woonde! Geen vaste lasten, wel een bijbaantje. Big spending baby! Nee zelfs toen spendeerde ik lang niet zo veel aan kleding. Ik spaarde voor een laptop ofzo.

En toen ging ik op kamers. Een schamel inkomen van IB, de helft ging al op aan huur. En dan wachtten mijn telefoonabonnement en de boodschappen nog voor ik het aan iets leuks uit kon geven. Maar goed, ik kon sparen en af en toe shoppen.

Maar tóén.... toen ging ik samenwonen en mijn stufie was op. Mijn vaste lasten gingen omhoog, ik vond gelukkig snel een bijbaan (daag lening!) en kom sindsdien net rond. Soms kom ik niet rond. Dan ben ik blij dat mijn vriend wel full time werkt. En als ik een maand iets over houd zet ik het direct naar mijn spaarrekening, want in januari moet de zorgverzekering weer betaald worden.

Kort gezegd, al een paar jaar kan ik niet lekker spenden, kopen, shop 'til you drop, met tassen vol en een vermoeid lichaam thuiskomen.

Echter nu ik afgestudeerd ben (jeej voor mij!) en kan gaan werken zal natuurlijk álles veranderen.

Het geld zal binnen stromen, ik zal erin kunnen zwemmen, ik zal zoveel verdienen dat ik niet weet wat ik ermee aan moet! Ja. As if.

Want ik ben juf geworden en we weten allemaal hoe het daarmee zit. Anyway, de laatste formaliteiten voor mijn tijd als invaljuf worden geregeld. En dus, heb ik goede hoop dat ik snel zal kunnen shoppen.

De afgebeelde items ga ik zeker passen!

De hoed wil ik gewoon eens proberen, ik heb zo'n zomerhoed die verrassend leuk staat, wie weet hoe dit staat. De pantalon stond mij in de winkel veel mooier dan het model hier. Weird but true. Enkellaarsjes heb ik al, maar kun je ooit genoeg schoenen hebben? De jas zal lekker warm zijn op het schoolplein. En de poncho is ook zo'n look die ik eens wil proberen.

Shopping mall, here I come!


Wat staat er op jouw wishlist?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes