Stijl | Schoenen, ik wil schoenen!

De laatste tijd heb ik een schoenen-tic. Ik koop ze niet, maar ik wil er zo veel!! Dat is natuurlijk ook de reden dat ik ze niet koop, want welke wil ik nou het liefst? Ik kan ze (helaas) niet allemaal kopen.

Er zijn verschillende soorten schoenen die ik wil voor verschillende doeleinden. Ik ga ze maar gewoon op
een rijtje zetten. En ze staan dus in onbewuste volgorde, niet in rang welke ik het liefst wil ofzo.

De All Star
All Stars.... Mijn eerste paar had ik geloof ik op mijn zestiende ofzo. Een lichtblauw paar met een bruin lederen patch aan de binnenkant van de enkel. Mijn lievelingspaar! Een paar jaar later wilde ik ze weer, die keer werd het het model met de dubbele laag stof en dubbel paar veters, de buitenkant grijs, de binnenste laag (die je dus maar een beetje zag) in een onopvallende rood/grijze tartan. Dat paar heb ik helaas naar de *** gewerkt op een bijbaantje. Ze zien er niet meer uit, zijn vies en eigenlijk draag ik ze nooit meer. '
Ze kwamen weer in de picture toen mijn vriend nieuwe schoenen nodig had. Hij kocht bovenstaande grijze, lage allstars. Toen ik even bij de damesschoenen ging kijken stonden daar precies dezelfde. Ik trok ze aan voor de grap, maar wat zaten ze lekker! En wat stonden ze leuk! Dus nu wil ik ze ook. Vooruit, misschien in het crème kleurig, want anders schaamt mijn vriend zich waarschijnlijk dood.
Toms
Nooit gehad, nooit gepast. Ik heb dus geen idee hoe ze me staan en of ze lekker zitten. Maar IETS spreekt me aan als ik ze weer eens op Pinterest bij iemand anders zie. Bij andere meiden zijn ze zo leuk! Ik weet nog niet welke kleur, misschien een printje..Deze chambray grijze is wel veilig, kan altijd wel.
Toms
Maar ook deze wedges van Toms vind ik super leuk! Op Pinterest zijn veel meer kleuren en prints te vinden dan in de Nederlandse webshop, maar ik denk dat ik deze ook wel erg leuk vind. Enige minpuntje, ik zou liever een dichte neus hebben zodat je in de lente/herfst een panty erin aan kan. Toms heeft veel meer schoenen dan alleen die platte instappers, en ze zijn zó leuk! Wat dacht je van:
Desert Wedges
Of deze Strappy Wedges

Oké, dat was het voor de normale schoenen. Nu komen de functionele schoenen! 
Hunter
In ons Nederlandse weer zou ik graag willen tuinieren. Dat is natuurlijk onmogelijk zonder tuinlaarzen! Deze zouden ook niet misstaan tijdens een onverwacht bezoekje aan de supermarkt of tijdens een wandelingetje door de buurt. Helaas zijn deze laarzen erg aan de prijs, dus waarschijnlijk koop ik straks toch een veel goedkoper paar. Het blijven namelijk regenlaarzen, hoe fijn kunnen die zijn? (je gaat me toch niet vertellen dat je in Hunters minder erge zweetvoeten krijgt als in goedkopere regenlaarzen?)
LL Bean 
De foto's van de webshop zien er maar raar uit, dus een foto van Pinterest. Deze laarzen zouden best plots op mijn deurmat mogen verschijnen! Waterdicht, walking shoes. Net zoals de Hunter laarzen, passen deze schoenen bij het New England preppy stijltje dat ik ontzettend leuk vind, maar hoe ik me nooit kleed. Ik kleed me wel netjes, vooral in de winter met bloesjes, rokjes, vestjes enzo, maar echt prepster zou ik het niet noemen. Maar, in het juiste klimaat en met de juiste resources zou ik een happy preppy kunnen zijn. (Alhoewel, niet met zulke teksten :P ) 
tuin klompjes
Ik heb het geprobeerd. Ik heb écht geprobeerd om een leuke foto van Pinterest te halen. Ze bestaan gewoon niet, oké?! Leuke clogs. Dus dan ga ik maar all out, en zet ik deze foto ertussen. Want waarschijnlijk ga ik voor lekker cheap, en koop ik deze van de Lidl. Wat kan ik zeggen? Ik wil gewoon héél graag een tuin. En daarin moet gewerkt worden. Met schoenen die makkelijk aan en uit moeten én die vies mogen worden én die mijn voeten (enigszins) schoon en droog houden. Don't judge :P 

Nou ladies, welke schoenen zouden jullie aan dit rijtje toevoegen?



Owwwwkeeeee, vooruit! Deze klompjes mogen ook. Deze zijn geloof ik van het Zweedse merk Hasbeen. Supercute! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes