Stijl | Enkellaarsjes

Je ziet ze overal en ze zijn zo hip, enkellaarsjes. Ook ik ben er helemaal weg van, maar dan vooral bij andere mensen. Want als ik andere mensen ermee zie lopen vind ik ze hélemaal leuk, maar als ik zelf in de winkel sta te passen vind ik het er allemaal niet uit zien. Of ik nu ga passen met een broek of een jurkje aan.

Het ding is ook, ik wil geen hoge hak. Ja die zijn super mooi! En super vrouwelijk! En mooi! Maar ik weet inmiddels uit ervaring dat ik schoenen met hoge hakken niet zo vaak draag als lagere schoenen. En ik heb al enkellaarsjes met hoge hakken.

Enkellaarsjes zonder hoge hak zijn alleen vaak zo... stoer of country. Met gespen en studs, die passen niet echt bij mij. En vaak zijn ze hélemaal plat, wat dus ook afdoet aan het sierlijke, vrouwelijke.

Dus ben ik op zoek naar de perfecte enkellaars met lage hak en zonder country/stoere details.







Deze outfits laten me zien dat enkellaarsjes zo leuk kunnen zijn onder zowel broeken als rokjes/jurkjes! Hoewel sommigen alsnog een hogere hak hebben dan ik graag wil, maar de foto's vind ik erg inspirerend. Die moet ik goed onthouden als ik zelf weer eens in een style-rut zit (há, vaker dan je denkt, ik heb niet voor niets géén fashion blog, haha)

Foto 1 
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Heb jij leuke enkellaarsjes? Hoe draag jij ze het liefst?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel