Keep running | Les 4

Vrijdag 8-11

Deze les duurde een half uurtje. Zonder intervals, gewoon een rustig tussenlesje. Maar doordat ik níét drie keer per week ren, zoals het eigenlijk aanbevolen wordt, had ik er nog best wel moeite mee.

Geen pijntjes, wel wat kleine steekjes. Maar vooral wat last van ongetraindheid ofzo. Ik ren echt niet genoeg, de afgelopen weken liep ik misschien één keer per week. Ik zou ook meer willen lopen.

Maar het zit er eventjes niet in. Ik heb een ontzettend stressvolle periode op school en ik moet dáár nu even de prioriteit leggen als het gaat om waar ik mijn tijd aan besteed. En dan heb ik ook nog net een baantje gevonden wat natuurlijk tijd kost.

Evy zegt aan het begin van de les dat je al opgewarmd moet zijn. Dus ik warmde mezelf op met een lekker nummer, waardoor ik eigenlijk veel te hard rende voor een warming up. Echt helemaal niet slim :P. Het half uur dat de les duurde ging daarom een klein beetje moeizaam, ik had mezelf al te moe gemaakt. Maar goooeeeddd.... Het was wel weer een lekker lesje. Goed om buiten te zijn.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes