Running | in autumn

Vinden jullie het ook zo lastig om een moment te vinden om te rennen, nu het herfst is?

Mijn nieuwe leven hier begint steeds voller te raken. Het begon met stage en twee avonden college. Inmiddels kwamen daar verenigingsavonden, bijkomende vergaderingen, etentjes en een baantje bij (yes! Eindelijk een baantje!) Dus er is steeds minder tijd en energie om te gaan rennen.

En dan komt het weer er ook nog bij. Rennen in de kou vind ik echt helemaal niet erg, lange tight, thermo en een trui aan en ik ben good to go. Mijn benen zijn wel iets stijver als het vriest en er wind staat, maar na 10 minuten loop je echt niet te bibberen en kun je best goed lopen. Ik heb een aantal heerlijke winterochtenden gelopen, strakblauwe lucht, laagstaand zonnetje, frisse lucht in je longen.

Maar houd echt niet van rennen in de regen. Ik draag een bril, en kan écht niet zonder rennen. Dus in de regen druppelt mijn hele bril vol, damp van mijn adem beslaat dan ook nog elk stukje waar nog geen druppeltje zat en ik zie helemaal niks meer. Niet echt veilig.

Dus nu moet ik gaan rennen op een moment dat ik niet al iets anders moet doen, ik nog energie heb (na 8 uur staan op mijn bijbaantje ben ik best gaar) én het niet regent. De laatste tijd bleven er niet veel momenten over. En dus blijven de hardloopschoenen ongebruikt staan. En wanneer je ze een tijdje niet gebruikt, gaat de zin ook weg. Ik bedoel, de dagen nadat ik sushi heb gegeten zijn altijd de dagen dat ik er het meest zin in heb.

Hé, dan moet ik vanavond maar gaan, gewoon een klein rondje na het werk.

Als het niet regent dan. Of dan ook.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes