Keep Running | Les 5

Vrijdag 15-11

Ik heb geleerd, dit keer geen keiharde warming up. Dit keer deed ik lekker rustig aan en heb ik ook veel gewandeld als warming up.

Ook koos ik weer eens een nieuwe route. Dat had wel tot gevolg dat ik een verkeerde weg insloeg waardoor ik terug werd geleid naar de weg waar ik vandaan kwam. En ik heb een hekel aan teruglopen over dezelfde weg én omkeren. Dus liep ik een doodlopende weg in, in de hoop dat het toch niet zou doodlopen. Het is hier namelijk volop in ontwikkeling en ik hoopte dat het bord gewoon verouderd was. En dat was gelukkig zo! Ik kom er steeds meer achter hoe de wijk in elkaar zit, leuk!

Ik had niet echt ergens last van. Heel even aan de onderkant van mijn long. Ik weet niet hoe dat komt... Ik eet niet vlak van tevoren en ik doe een warming up.... Maarja ik ren wel en het is niet zo erg dat ik ervan moet gaan wandelen.

Hoewel ik niet zo vaak ren (nu één keer per week ofzo?) heb ik ook deze les helemaal uitgerend zonder te wandelen. Er zit dus nog steeds progressie in.

Als school straks wat minder stressvol is hoop ik vaker te kunnen gaan lopen. Helaas komt de winter steeds dichterbij. Want hoewel ik de kou niet erg vind, vind ik sneeuw, ijs en regen verschrikkelijk! Door de regen en sneeuw zie ik niks door mijn bril, ijs vind ik zó eng dat ik al uitglijd bij de gedachte en sneeuw zorgt er wel echt voor dat spieren minder snel opwarmen/snel afkoelen wat ook niet echt lekker loopt. Begin 2013 heb ik tijdens de sneeuw dus ook niet gelopen. Toen was ik wel érg onervaren (ik liep pas een paar weken). Dus we zullen zien of ik het dit jaar aandurf. Maar eens afwachten hoe het zal gaan en hoe de wegen er hier dan bijliggen.

En de stats:

Halverwege liep ik het traagst. Waarschijnlijk toch dat punt met die doodlopende weg, waar ik eigenlijk meer bezig was met zoeken waar ik naartoe kon rennen dan met het rennen zelf.

Heb jij tips voor lopen in de sneeuw? 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes