52 Weeks Of CrockPot | Week 5

Week 5 alweer. Ik blijf experimenteren. Helaas is het niet allemaal rozegeur en maneschijn. Bummer. Deze week hebben we een goede biefstuk verpest :P

Eigenlijk had ik dat natuurlijk gewoon kunnen weten. Ik houd erg van rosé biefstuk. Goed rood van binnen. Tja, als je het dan gaat slowcooken....

Ik maakte "Philly Cheesesteaks" die ik via Pinterest vond, op deze website. Hier staat het recept ook.

Ik deed het toch íéts anders. Wel, eigenlijk alleen de kaas. Ik deed geraspte kaas op de broodjes. En Nederlandse kaas natuurlijk, want dat Amerikaanse spul kan ik hier niet vinden (..voor een normale prijs).

De biefstuk was wél mals. Heel mals. Absoluut niet taai. You get it. Maar terwijl Amerikaanse recepten naar mijn idee/mening altijd heel gekruid/op smaak gebracht/met veel saus zijn gemaakt, vond ik deze best saai. De kaas moest het hem waarschijnlijk doen.

Het was weer een gezellig experimentje. Maar mijn wraps met rosé biefstukreepjes uit de koekenpan met sla, avocado en een beetje mayo zijn lekkerder. Haha, helaas gaan die niet in de slowcooker.

Ik blijf het natuurlijk proberen! Ooit krijg ik slowcooker-vingers! (En ik hoop dat ze niet uitblijven zoals mijn groene vingers :P)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes