Home | Kerstboom

Ik vond het zo leuk om voor de eerste keer in mijn leven een kerstboom uit te zoeken! Mijn vriend en ik besloten een boom van Ikea te kopen. Die tegoedbon van €19 zal nog goed besteed worden. 

Bij de klantenservice (waar we even gingen vragen waar het afhaalpunt was) kregen we te horen dat er al mensen terug waren gekomen die niet blij waren met de keuze, maar dat we dan een andere dag terug mochten komen en dat de dag erna alweer 1500 bomen geleverd zouden worden. 

In eerste instantie vonden we de boompjes wat klein. Ik wilde geen heel grote boom, desnoods wilde ik hem op de kist zetten die ook op de foto's te zien is. Maar mijn vriend wilde wel eentje minstens zo groot als hijzelf is. Ik zie nu dat het op de foto's niet te zien is, maar de piek van de boom is nog best hoog. 

Ik heb er maar eventjes een slinger in gehangen die hier lag. Maar die gaat er weer uit. Deze week gaan we (ik?) namelijk shoppen voor versiering. 

In mijn inrichting vind ik Scandinavisch mooi. Clean, wit en natuurlijk. En dat wil ik ook in mijn kerstboom. Dus kopen we bij de Action witte kerstballen en hangen we er verder houten versierdingetjes in. Bij de Intratuin zag ik mooie lederen ornamenten, in de vorm van sterren, rendieren, engeltjes ennn.... nog iets. Ik vind het wel leuk om Action spullen samen met wat duurdere dingen te gebruiken. Probeer ik er toch iets unieks van te maken. Haha. 

Nu hopen dat ik deze boom wel lang genoeg in leven weet te houden. Het begon al goed met vergeten water te geven. Maar hij staat niet dicht bij de verwarming, niet op de toch en we stoken het hier ook niet zo warm, dus de omstandigheden zijn goed. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes