F & F | Inspiratie en informatie bronnen

Er zijn een aantal bronnen waar ik veel informatie en daarmee ook inspiratie uit haal als het gaat om gezond leven en sport. Ik wil er een paar uitlichten.

De Amerikaanse Women's Health
Ik volg hen via Facebook en krijg regelmatig berichten van hen op mijn timeline. Die verwijzen eigenlijk altijd door naar hun website, maar dat vind ik wel fijn. Kan ik zelf bepalen of ik in de mood ben om ze te lezen.
Runner's World NL
Hun berichten lees ik op dezelfde manier, maar dan via Twitter. Verder gebruik ik eigenlijk geen Twitter. Er is wel eens interactie met Nike geweest, en héél soms móét ik ergens op reageren. Maar over het algemeen gebruik ik het om dit soort berichten te ontvangen. Als de titel me aanspreekt, lees ik het.
Nike Running via Instagram
Instagram is natuurlijk hét medium voor foto's, en die zijn bij mij juist een grote motivator. NikeRunning post vaak indrukwekkende foto's, zeker niet met een telefoon gemaakt en lekker snel erop gedropt, hier zitten profs achter! Check dit filmpje, heeeeel cool! Daarvan krijg ik nou zin om mijn loopschoenen aan te trekken.

Waar haal jij informatie/inspiratie vandaan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes