Keep Running | les 2

Vrijdag 18 oktober, les 2

Deze les was best wel vanille, zo'n les waarover ik bij start to run niet blogde. Maar ik beloofde wél over elke Keep Running les te bloggen, dus vandaag een puntenlijstje over hoe het ging.

  • Ik had weer wat steken in mijn long, ik vraag me echt af waarom ik dat krijg.
  • Behalve even stilstaan voor auto's heb ik alles gerend.
  • Ik begon wat stroef, aan het eind ging het veel beter en soepeler. Ik denk echt dat ik een negative split liep. Uh, dat betekent dat je de tweede helft van de afstand in minder tijd liep, toch? In ieder geval, ik denk dat ik dat gedaan heb, het ging zoveel beter aan het eind!
  • In 35 minuten liep ik precies 5k.
  • Een paar weken geleden liep ik 4,5k in 45 minuten, schiet dus lekker op! 
  • Toen ik klaar was en Runtastic uit wilde zetten, kwam ik erachter dat ik hem helemaal niet aangezet had!! Nooooo! De horror. Moet ook weer gebeuren op een training die super goed gaat.. oh wat baalde ik.


De rest van het weekend en vandaag was ik druk en moest ik prioriteiten stellen, en dus werkte ik vandaag aan school en heb ik niet hardgelopen. Eigenlijk móét ik morgen (dinsdag) gaan, anders maak ik nooit progressie. We zullen zien, ik heb het gewoon eventjes druk. Prioriteit school over rennen; check. Nu nog rennen over mijn ochtendritueeltje stellen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes