Home | Nespresso

Het liefst drink ik hem na het eten. Of op een terrasje tijdens het winkelen. Wanneer ik gezellig zit te kletsen. 

Cappuccino en latte macchiato's zijn zó lekker. 

En nu kan ik de lekkerste zelf maken, met maar één druk op de knop. 

Ik zag hem voor het eerst bij de buren, die een iets ander model hebben. Heerlijke koffie kwam eruit. En wij hadden zelf alleen een mini-koffiezetter, de Mellita Aromaboy, die net genoeg zet voor een goeie mok. 

We drinken thuis niet vaak koffie. Mijn vriend drinkt het overdag op zijn werk wel, en ik drink het sowieso niet zoveel. Maar áls we het thuis willen drinken, dan wil ik wel lekkere koffie! En liefst zonder al te veel moeite. 

Dus kochten we dit pareltje dat met één druk op de knop cappuccino's en macchiato's zet met verse melk. Wat kan ik hiervan genieten! 

Een extra zetje om de stap te nemen is de huidige cashback actie. Op dit apparaat kon je €70 terug krijgen of voor €90 aan koffie ontvangen. Wij kozen natuurlijk voor het laatste. 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes