52 Weeks Of CrockPot | Introductie

Eerder schreef ik een introductie van mijn nieuwe Crock Pot. De uitdaging is nu om er ook uit te gaan koken. Daarom maak ik er een challenge van:

In het jaar 2014 wil ik elke week minstens één gerecht uit de CrockPot maken!


Na even nadenken over deze challenge, kom ik al tot flaws. Dus, even wat handvaten voor mezelf:

Aan het eind van 2014 heb ik minimaal 52 gerechten/recepten uit de CrockPot op mijn blog staan. Als ik een week op vakantie ga, maar ik dat goed door de week ervoor of erna een extra gerecht te maken. Oké, daar ga ik dus een beetje smokkelen.

Dubbele gerechten mogen, maar wel met een variatie. Niet precies hetzelfde. Het idee van deze challenge is dat ik mezelf uitdaag om recepten op te zoeken én uit te proberen. Dus als ik elke week hetzelfde maak, zou deze challenge alsnog mislukken.

Ik mag alleen recepten posten die ik zélf gekookt heb.

Hopelijk ga ik mijn slowcooker in 2014 vaker gebruiken dan 52 keer. Maar ik moet de challenge natuurlijk wel realistisch en uitvoerbaar houden.

Het Pinterest CrockPot-board is al gemaakt. Wish me luck!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes