52 Weeks of Crockpot | Week 8


De week twijfelde ik al over het gerecht. Een curry. Wij houden beiden niet echt van pittig of Aziatisch voedsel, maarja, die kokosmelk van de week ervoor moest op.

Veel kruiden en ui in een hakmolentje verder, vond ik het al niet lekker ruiken. Goed, toch kalkoen aangebakken, in de slowcooker, kruidenpasta erbij, kokosmelk erbij, nog een beetje water, en wachten maar. Later wat rijst bij gekookt en klaar was onze maaltijd.

Kort samengevat? Het was heet, pittig, smakeloos. Ik proefde helemaal niet behalve pittigheid. Ik miste groente. Ik vond het absoluut een misser. Ik zat niet eens vol toen het op was. Het liefst had ik nog een frietje en een kaassouflé gehaald, maar mijn vriend wilde het niet gaan halen. En ik ook niet, haha.

Ook dit recept komt uit 500 slowcooker recepten. Helaas zijn ze dus lang niet allemaal lekker, die 500 recepten. Maar goed, dat is natuurlijk te verwachten, zoveel mensen zoveel smaken.

De foto's:



Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes