52 Weeks of CrockPot | Week 9 & 10


Noooo, afgelopen weekend heb ik de slowcooker niet gebruikt! :(

Ik was me er helemaal niet bewust van, het leven was druk en voor ik het wist was de week voorbij en vroeg mijn vriend, "wat heb je afgelopen week uit de slowcooker gemaakt?" Oepsssssss niks!

De week ervoor heb ik hem wel gebruikt.

Maar stiekem toch een beetje gecheat. We hadden bezoek, een jongen, dus ik maakte graag stoer vlees. Spareribs dus. Ik maakte ze dit keer niet hélemaal vers. Ik gebruikte spareribs uit de diepvries van de Lidl. Die zijn dus al bereid en hoeven volgens mij alleen opgewarmd te worden. Maar ik gaf er wel mijn eigen touch aan.

Ik deed ze in de slowcooker met barbecue-saus en liet ze zo een tijdje staan. Resultaat: heerlijk malse spareribs die ook echt heel lekker waren!

Erbij aten we lekkere aardappeltjes uit de oven en een salade van tomaat en gekookt ei, zoals mijn moeder vroeger bij de barbecue maakte.


En nu is het zaterdag, moeten we om half 11 in het sportcentrum zijn, daarna moeten de boodschappen nog gedaan worden en ik vraag me af wat ik in hemelsnaam in de slowcooker moet gaan gooien. Dat dan ook om een redelijke tijd klaar is.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes