Budget | Running kleding bij Lidl!

Ze hebben nu een superleuke deal bij de Lidl, hardloopkleding! Kijk mee naar onderstaande aanbiedingen, en nog een paar foto's van de artikelen die ik zelf heb gekocht. 


Thermoshirts, ik heb de zwarte voor dames
Functioneel sportshirt, ik heb de mintgroene, kan ik lekker opvallen tijdens de donkere herfst- en wintermaanden!
Deze jassen heb ik in mijn filiaal niet zien liggen, bedenk ik me nu! Maar goed, die wilde ik toch niet, ik ging echt voor de bovenste 2. 
Over deze twijfel ik nog, en dan wel de dames tight, de derde van links. Ik heb al een tight, maar 2 is altijd beter natuurlijk.... Omdat ze zo lekker zitten, of voor als eentje in de was ligt. Maar ik heb er nu één van Asics en ik ben bang dat deze van Lidl toch niet zo fijn zit, afzakt ofzo. 

Ze hebben ook nog hardloopsokken, die staan niet op de website maar kosten €1,99 per paar. Ze hebben ze in het zwart met mintgroen (die waren hier al goed uitverkocht, alleen nog maatjes 37/38) en wit met grijze.. dacht ik. Die heb ik in ieder geval gekocht. Ik heb ze nog niet gepast dus ik kan niet zeggen hoe ze zitten, en dat merk je toch pas echt tijdens het rennen zelf. 

Prijzen:
Thermoshirts: €11,99
Truien: €9,99
Jassen: €17,99
Broeken: €9,99

Geen geld, toch?! 

Mijn eigen thermo, hieronder op de foto's, is van Asics en kocht ik een paar jaar geleden al. Ik heb de zwarte thermo aan (zie mijn linkse pols) met de mintgroene trui er overheen. Ik had ze hier aangetrokken om te kunnen kijken of ze pasten en om dan maar meteen een fotootje online te gooien. Maar eigenlijk wilde ik het helemaal niet meer uittrekken! Het zit allemaal zó lekker! De thermo is heel zacht, en samen waren ze heel lekker warm. En dat mijn tight lekker zit wist ik natuurlijk al. Ik kijk er al naar uit om dit te dragen tijdens het hardlopen als de gure winter eraan komt. Of tijdens een avondje op de bank. Oh jongens, als ik meer geld te besteden had, had ik er meerdere exemplaren van gekocht! (Which reminds me; kan iemand misschien een leuke werkneemster gebruiken?)



Dit artikel is niet gesponsord, er is geen contact geweest met Lidl, ik ben gewoon erg enthousiast. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes