Een weekje pauze

Normaal gesproken schrijf ik elke dag een blogpost die ik de ochtend erna online zet. Soms schrijf ik er twee op één dag. Maar ik schrijf niet ver vooruit.

Het is mijn doel om elke doordeweekse dag een post online te zetten, uitgezonderd feestdagen. Consistency is key.

Maar deze week is het wel erg druk met school en werk. Dus ik ga deze week verder niets online zetten, maar volgende week ben ik er weer. Deze week moet ik mij namelijk even echt concentreren op schoolwerk, ik heb nogal wat opdrachten om te maken. Dus dan gaan andere dingen, zoals sporten en bewust eten/koken op een laag pitje.

Ik heb in ieder geval een leuk naaiprojectje klaarliggen om te laten zien. Helaas geen turorial. Het naaien werkte namelijk best therapeutisch en ik moest me ook wel concentreren om het goed in elkaar te zetten, dus ik ben vergeten foto's te maken tussendoor. Goed, daar schrijf ik nog over.

Sneak peak! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes