Start to Run | Bijna klaar!

Les 25 is gelopen. Dat betekent dat er nog maar 2 lessen zijn tot ik klaar ben met Start to Run!

Maar dat betekent niet dat ik die lessen ook kan lopen voor mijn eerste 5K. Die is namelijk komende zondag al! Het plan is om vrijdag nog een makkelijke training te lopen, een paar keer 5 minuten met wandelen tussendoor bijvoorbeeld. Ik wil niet vrijdag nog het maximale uit mezelf halen en dan zondag met vermoeide benen starten. 

Volgende week ga ik Start to Run dus uitlopen. En dan heb ik mijn doel gehaald! Supermooi.. Voor het behalen van mijn doel en het finishen van een 5K moet ik natuurlijk beloond worden. Ik heb al een beetje ge-windowshopt, en ik denk dat ik voor een nieuw kort hardloopbroekje van de H&M ga. 
H&M

Maar ik kan ook wel een nieuwe sport-bh gebruiken.
H&M 
Hunkemoller

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes