F&F | Insanity

Via Diary of a Runner kwam ik geheel toevallig deze video's van Insanity tegen. Ik zag het al wel eens op televisie, 's middags bij TellSell. En ik raakte wel geïnteresseerd. 

Niet dat ik het elke dag wil gaan doen. Want ik wil gewoon blijven rennen, en pilates vind ik ook erg leuk. Daarnaast weet ik niet of mijn huisgenoten erg blij met me zullen zijn. De jongen onder mij is momenteel op rondreis, maar ik heb zelf kliklaminaat over een oude houten vloer gelegd. Er zit wel een ondervloer tussen maar het bounced toch lekker, en waarschijnlijk zou niet alleen mijn onderbuurman mij horen springen. 

Misschien toch maar iets om te bewaren tot ik mijn eigen appartementje heb (hopelijk snel!). Die zal wel een betonnen ondervloer hebben, dat is toch steviger.  

Hoe dan ook, deze links wil ik natuurlijk niet kwijtraken. Dus hoewel ik het nu nog niet kan doen, post ik ze toch voor mijn toekomstige zelf en mijn lezers. 


Shaun T. geeft je een schop onder je kont, van die bank afkomen! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes