Running | Niet vooruit te branden

Vorige week begon goed. In drie dagen had ik een Pilatesles en een Moderne Jazz les gevolgd, gerend en een middag gegolfd. Maar vanaf dat moment had ik geen zin meer om te sporten. Ik blijf het maar voor me uitschuiven. Terwijl alle activiteiten wel goed gingen. 

Maar donderdag gingen we uiteten voor de verjaardag van schoonmoeder en de volgende dag voelde ik me niet lekker vanaf het moment dat ik wakker werd. Dat had overigens niets te maken met het eten, ik heb een heerlijke geitenkaassalade gehad, met daarna nog verschillende visjes, lekkere frietjes (een paar, voor de lekker) en een dessert dat bestond uit een brownie, mini crème brûlée, caramelijs, wat fruit en slagroom. De dag er na was ik gebroken. Ik ging al een paar dagen laat naar bed, had wat wijntjes op, sliep niet lekker en was waarschijnlijk ook iets te koud gekleed tijdens het golfen donderdag. 

Op de planning stond hardlopen op vrijdag en zondag. Maar dat is er niet van gekomen. Goed, vrijdag dus omdat ik me niet lekker voelde. Dus verschoven naar zondag. Toen het eenmaal zondag was, bleek dat vriend geen hardloopschoenen bij zich had, dus ben ik uiteindelijk ook niet meer gegaan. Mijn excuus was toen dat ik maandag wilde meerennen met de loopgroep van het sportcentrum. Die les begon echter al om 5 uur, en niet om 6 uur, wat ik dus dacht. Dus toen ik na een werkklus thuiskwam en om half 5 erachter kwam dat de les al over een half uur zou beginnen, besloot ik te skippen. Ten eerste, te veel haast. Ten tweede, honger. Ten derde, ik moet eigenlijk nog een opdracht afmaken voor dinsdagavond, en dat gaat dinsdag zelf niet lukken. 

Om kwart over 6, toen ik alweer thuis had kunnen zijn van de loopgroep, had ik nog niets gedaan aan de opdracht. Ik had alleen bijgelezen op Bloglovin' (vraag niet hoe, maar ik liep een week achter!) 

Toen werd het dus boodschapjes doen, koken, eten en aan de opdracht werken. En hopen dat ik dinsdagochtend de kracht zou vinden om op tijd op te staan en die schoenen aan te trekken. 
Wat schoolwerk aangaat, is dit absoluut waar!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes