Start to Run | Les 16 & 17

Les 16 van Start to Run was best gezellig. Ik liep met 2 andere meiden een rondje door de stad. Ik had wel eventjes wat steken in mijn buik, maar door goed op mijn ademhaling te letten en door te rennen ging het vanzelf weer weg. We renden 4,2 kilometer in 35 minuten. 

Tijdens les 17, die ik alleen liep, rende ik 4,3 kilometer in 32 minuten! Dat is dus een grotere afstand in minder tijd. Geen idee hoe dat komt. Het zonnetje scheen en er was niet veel wind. 
Dit moest ik rennen: 2, 3, 5, 6, 7 - in minuten, met telkens een minuut wandelen tussendoor. Toen ik aan de 5 minuten moest beginnen was ik er al klaar mee. Mijn benen voelden zwaar en ik wilde terug naar huis. Na de 5 minuten wilde ik eigenlijk stoppen. Maar ik was ver van huis en besloot toch te gaan rennen toen het blok van 6 minuten begon. Ik rende wel de kortste weg naar huis. Daarna wilde ik naar huis wandelen. Maar toen het blok van 7 minuten eenmaal begon, had ik toch zoiets van "kom op, je kunt dit, ren die les uit!" en dat heb ik dus ook gedaan! 

Vandaag ga ik les 18 rennen.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes