Start to Run | Les 12 & 13

Les 12 liep ik 's avonds met een huisgenootje. Het was absoluut niet gepland. Maar we hadden het erover en besloten maar snel onze hardloopschoenen onder te binden.

Het ging hartstikke lekker. We hielden er een goed tempo in en hebben een mooi rondje gelopen. Het was vrij moeiteloos. Al was het wel wennen om samen met iemand te rennen, over een route die we beiden niet kenden (waar steek je over? bijv) en in het donker. We hadden eigenlijk fietslampjes op moeten binden. Een les voor de volgende keer. Er zijn gelukkig geen ongelukken gebeurd. Daarvoor hebben we wel opgepast.

Les 13 daarentegen.. Die liep ik maandagmiddag, in het zonnetje, bij 8 graden. Voor het eerst had ik een driekwart tight aan (jeej blote enkels!) en ik had een petje op voor de zon. En toen begon ik te rennen en bleek dat ik mijn dag niet had.

Mijn benen voelden zó zwaar, ik kwam bijna niet vooruit.. Na een spastische beweging op een kruispunt doordat ik onverwacht tóch moest stoppen voor een auto - ik dacht dat hij rechtsaf zou slaan en ik dus gewoon door kon rennen - kreeg ik ook nog eens ontzettende steken in mijn zij. Rechts nog wel. Ik dacht dat je milt links zat. Het was in ieder geval geen kleine, scherpe steek maar een groot gebied dat pijn deed. Dus ik ben maar omgekeerd en naar huis gegaan. Morgen of overmorgen probeer ik deze les nog maar eens.

Maar ik ga niet opgeven!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes