Start to Run | No progress

Het is al 1 week en 4 dagen geleden dat ik voor het laatst rende. En ik ben een beetje schuchter om weer te gaan.

"Ochja, ik voel me dan wel niet lekker, maar de frisse lucht doet me goed." En op zich klopt dat altijd wel. Maar niet die zondag. Elk uur voelde ik me slechter worden en tegen 21.00 uur was ik zó ontzettend misselijk.. Alles wat ik de hele dag gegeten had kwam eruit. Zelfs toen ik na drie keer overgeven, toen ik dacht dat ik klaar was, een glas water en een paracetamol nam hing ik binnen 5 minuten weer boven een emmer. Uiteindelijk ben ik misselijk, met pijn in mijn buik en honger tegelijk in slaap gevallen.

De dagen erna heb ik dus lekker niks gedaan. De misselijkheid was gelukkig weggetrokken maar ik durfde niet te eten. Ik sliep lekker uit en lag wat films te kijken. Donderdags dacht ik dat ik wel weer beter genoeg was voor stage. Maar toen ik 's avonds weer thuis was voelde ik dat dat veel te veel hooi op mijn vork was (28 kleuters is ook niet niks).

In het weekend heb ik voorzichtig de fiets gepakt om even naar de stad te gaan. Maar verder ben ik heel lui geweest. Ik ben bang dat ik er niet aan hoef te denken om lekker verder te gaan waar ik gebleven was.

Maar toch ga ik vrijdag mijn hardloopschoenen weer aantrekken en gewoon les 12 proberen te lopen. Misschien ga ik wat langzamer, misschien wat meer pijntjes, misschien kan ik de ren-stukjes niet afmaken. Maar dan ben ik tenminste weer de deur uit geweest.



Update: Deze post schreef ik woensdag rond 19.00 uur. Inmiddels (23.00 uur) ben ik vandaag toch nog wezen rennen. Een huisgenootje vroeg of ik wilde gaan sporten. In mijn eentje ga ik 's avonds niet rennen. Ook al ren ik door de stad. Ik ga sowieso liever 's ochtends rennen.

We hebben les 12 van Start to Run met Evy gerend en het ging hartstikke goed. Het is wel koud buiten, maar daar was tijdens het rennen weinig van te merken. Een beetje stijve beenspieren, maar de mouwtjes van mijn jasje werden weer lekker opgestroopt.

Ik ben zo blij dat ik een rondje heb gemaakt! Ik voel me direct een stuk energieker en fitter. Mijn lichaam voelt niet meer zo zwaar, moe en lusteloos.. waar ik sinds ik ziek was toch wel last van had.

Het douchen zojuist was heerlijk, de perfecte temperatuur, dus ik ben weer opgewarmd en klaar om lekker te slapen. Morgen weer een drukke dag! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Home | Reifkoeken, heerlijk huisgemaakt

Creabea | Breiring probeersel

Stijl | Enkellaarsjes